Feb 8, 2010

7 Wajah Serupa

Assalamualaikum annedestiny walker..

Benarkah di dalam dunia ini ada 7 wajah yang serupa dengan kita? Means adakah ia termasuk adik beradik atau tidak. Sebab kalau termasuk adik beradik (andaikata adik beradik ada 7 orang) dan kesemuanya wajahnya serupa..macammana eh?

Haha tiba-tiba ia menjadi tanda tanya pada diri saya. Okay by the way seumur hidup saya..saya pernah jumpa seorang saja yang muka seakan mirip saya. (Sebenarnya saya sendiri tak tahu) tapi kalau sampai orang tersilap panggil apa nak di kata lagi. Sah sah lah muka saya sebiji dengan muka dia betul tak..

Haha tapi macammana pula kalau wajah kita serupa dengan orang bukan Malaysia ya?.. Orang putih kah?? Haha amatlah jauh sekali kan.. Boleh dikatakan amat mustahil kan. Fine apa kata kita lihat perbezaan muka 2 orang ini. Miripkah mereka??





SILA LIHAT DENGAN TELITI OK







Hahahahaha... Ada hati muka macam Jericho Rosales!!!





psst: Tak dinafikan ramai yang beritahu wajahnya seakan mirip Jericho Rosales. Tapi adakah ia fakta atau auta..hahaha..

2 saja yang sudi komen:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

ada la iras sikit...cuma pic yg kanan tu tembam sikit. hehe

ain.suliman said...

IRAS SIKIT KAH???OH NO!!!

Post a Comment