Feb 1, 2010

Ikan Siakap Tiga Rasa

Assalamualaikum semua..

Yeah!!! Setelah lebih 10 bulan yes confirm lebih 10 bulan sebab sejak Naufal lahir saya belum berkesempatan nak makan menu kegemaran saya iaitu Ikan Siakap Tiga Rasa..Atas dasar itu my Kesayangan sudah pun memenuhi permintaan saya yang mengalahkan orang mengidam ni.hahaha.. Mujurlah gerai yang memenuhi citarasa tekak terletak dalam taman perumahan kami je. Senang!!

Saya masih ingat lagi kali pertama makan menu ini masa zaman belajar dulu dekat Penang. Nama restoran yang kerap menjadi tempat pertemuan kami iaitu Restoran Ahmad Seafood.. Ikan Siakap Tiga Rasa memang sedap sangat.. Siapa yang pergi Seberang Perai Pulau Pinang sila jangan lepaskan peluang keemasan ini.. Memang sangat tidak rugi tau (fully recommended)!!..

Nak tempek gambar (baru nak snap Ikan Siakap Tiga Rasa dah tinggal separuh dikerjakan saya..hahah) so tak adelah gambarnya.. Jadi saya kidnap jelah dari internet haha. Harap memadai okeh!!


Menu kegemaran 1 Malaysia (Wah semangat patriotik U see)..



0 saja yang sudi komen:

Post a Comment