Feb 9, 2010

Baby Leggings

Assalamualaikum kawan-kawan ku yang disayangi..

"Legging oh legging apa bende ni?"..Okay nilah ayat saya bila dengar perkataan legging buat pertama kalinya.. Haha sila kasihan dengan saya.. Siapa suka tengok baby pakai legging yang kiut miut dan terasa ingin memilikinya sila angkat..haha.. Sebab saya ada menawarkan harga legging yang sangat berpatutan.. Betul ni!!!

Wah wah sekarang ni annedestiny dah buat bisnes pulak ke?? Wakakaka... Ya!!! Saya dah mula berjinak-jinak dengan bisnes tahu.. So untuk pembukaan bisnes annedestiny, saya ada menawarkan harga legging baby yang lebih murah daripada harga pasaran online yang lain..

Okay bagi gambar dululah.. TARAAA (New arivals)


Saiz available
80 (6-12 m), 90 (12-18m),95 (18-24m)

A 80 (sold out), 90 sold out
B 80 sold out
C 80 sold out
D 80 sold out
E 80 sold out
F 80 sold out

RM 16 /pcs

(For 2 or more, RM 15 /pcs)

Okay buat masa ini saya hanya ada stock baby legging sahaja. Dan saya mengalu-alukan tempahan anda jika anda berminat.. Sila email saya noraini.suliman@gmail.com dan saya akan berikan butiran selebihnya..


InsyaAllah lepas Chinese New Year saya akan menambah stock (saiz dan design lain) jika ada yang berminat okey!! Just let me know... Blog bisnes saya akan menyusul tidak lama lagi..hahaha


Semua sudah sold out yeah..ada sape2 lagi nak hoder kah?

4 saja yang sudi komen:

me_ica said...

sudah kaya nanti jgn lupa aku...kekeke!

ain.suliman said...

eh aku masih setia dengan bisnes planning kite..haha..aku just try2 dulu je weh.. so far ok laaa

Iesyah said...

Wah..nak bukak blogshop...bagus2...nnti blh tukar2 baju..hehe.

ain.suliman said...

yeah!! tu yang nak dengar tu..hahaha

Post a Comment