Feb 3, 2010

Contest Mister Potato hahah!!

Assalamualaikum ya pengunjung setia annedestiny dan sesiapa saja yang sudi ngeh ngeh..

Sila lihat website MISTER POTATO sekarang!! Ada contest baru lah weh.. Hehe soalannya agak menguji minda tau terutama yang sudah bertahun-tahun meninggalkan zaman sekolah atau universiti (sesiapa ambil kertas matematik tambahan adalah bonus untuk anda tapi kalau ambil kertas matrix dan algebra*seperti diriku* tidak ada kena mengena okeh).. hahah melebih-lebih..

Cheww cuak cuak.. mana ada susah saja je bagi korang panik sekejap.. actually dia saja je bagi korang bermain-main dengan nombor.. Tapi kalau korang memang dari zaman sekolah rendah fobia dengan angka bernombor atau nombor berangka *saja bagi korang makin pening haha* mungkin kurang sesuai kot..

So now dah tengok belum website yang ada abang bermisai gulung (Mister Potato), abang kurus melidi yang bermisai terkena kejutan elektrik (Ortega) dan 3 orang kerdil yang so cute juga bermisai itu(3 Mariachis)?? Laa belum tengok lagi ke!! Jom jom kita cek ia di luar haha boleh eh dalam bahasa gitu...

First thing cari perisa kegemaran korang seperti yang tertera dalam gambar diatas.. (Oh of course kena beli laa dekat kedai okeh)

Dapatkan satu kad yang mempunyai kod sms seperti gambar dibawah


Daku blurkan ia sebab kad itu daku yang punya..haha


Dan jawablah soalan-soalan dari Encik-encik abang bermisai itu..
Sila sediakan kalkulator yang ada converter itu yehh!! Atau pandai-pandai congak ke kalau awak seorang yang HEBAT!! Haha..



Jawapan dah ready!!! Tapi nantilah nak hantar sms tu.. Tarikh tutup 31 Mac 2010..Ada masa lagi..hehehe..


Jawapan yang tepat ATAU sangat hampir akan memenangi


Besarkan lagi tau bagi korang tengok!!


Fine.. baca T&C lah dulu macammana cara nak menang okeh!! Bye korang..Semoga berjaya dengan angka-angka (bukan ungka itu dah lari topik tau)

0 saja yang sudi komen:

Post a Comment