Dec 28, 2009

Di kala bosan datang bertandang heh!!

Hmm..Lama betul tak update blog..hehe..nak tahu saya buat apa??ngeh..ngeh...malu nak cakap..tapi memanglah saya tengah siapkan satu projek kegemaran saya..apa tu??Ain ada projek??Kalau bagitahu tolong jangan gelak k..Saya buat novel ngeh..ngeh..Haa gelak tak??By the way ni antara hobi saya dari sekolah menengah lagi..Selalunya separuh jalan je..Kalau dapat siapkan pun sendiri je yang baca..Kan dulu-dulu ade buku tulis yang hak kanak-kanak sekolah punya tu....haa cari yang dah lama-lama dan ade space yang masih kosong lagi mulalah idea-idea tu datang dengan sendirinya..Paling kuat pun dapat siapkan budak-budak classmate kat universiti jek yang baca..haha..Sekarang semua-semua tu mana pergi tah...Tak tahulah..

Saya ade terfikir nak letak dalam blog..tak kisahlah ade yang sudi baca ke tak..just suka-suka je..heheh..Kalau ade yang sudi baca tu..hm...harap jangan gelaklah kalau ade perkataan-perkataan yang rasa musykil ejaannya sebab kadang-kadang saya ni tulis ikut sedap rasa je..Okaylah...rasanya tak ada benda lagi nak cakap...Cuma nak bagitahu yang novel ni memang still under progress lagi...Belum siap pun..Baru nak masuk Episod 13...Yang paling musykil bila tajuknya belum ditentukan lagi..hahaha...Okaylah..bye korang...


0 saja yang sudi komen:

Post a Comment