Jan 12, 2010

Cinta Pertama

Cinta Pertama

Pertama kali aku menatapmu
Air mataku berlinangan
Pertama kali aku menyentuhmu
Hatiku menjerit keriangan

Pertama kali aku membelaimu
Aku terpaku

Pertama kali aku mendakapmu
Tidak mudah untuk melepaskanmu


Pertama kali kau menatapku
Aku terharu

Pertama kali kau senyum padaku
Sejuta kali aku membalas senyumanmu


Pertama kali kau menyentuhku
Erat kugenggam jarimu

Pertama kali kau mendakapku
Ku tahu kau adalah cintaku


Sayang..Cintaku telah terpateri sejak mula kau menjadi penghuni rahimku
Kaulah insan terpilih dalam hidupku itu
Tidak akan kusiakan walau apa jua keadaan dirimu

Ketahuilah sayang tidak pernah aku rasakan cinta yang sebegini hebat

Khas untuk buah hatiku Muhammad Naufal Zahran

Dengan titisan air mata ibu..




His First Smile In My First Gallery

With Full of Love,

0 saja yang sudi komen:

Post a Comment