Jan 25, 2010

Tag Kelly punya idea..

Salam awak..awak dan awak semua..haha..

Tag ni datangnya dari Kelly yang mana saya kena tulis nama dan url blog atas kertas seterusnya ambil gambar seterusnya transfer gambar masuk dalam blog.. Haha mudah ke? Taklah semudah yang dibayangkan kerana mula-mula ingat nak buat dekat paint je (ingat lagi senang).. Tapi masyaAllah.. Sangat cantik tahu.. Tak sangka saya boleh buat secantik itu sehingga tak sanggup nak beri anda semua lihat lukisan itu. Tiba-tiba macam tak aci pula sebab Kelly suruh tulis atas kertas jadi tidak boleh tidak kena juga tulis atas kertas. (nasib baik juga sebab tulisan paint saya *cacing kerawit* lagi handsome tahu)

Maka terhasillah gambar ini...



TARAAAAA!!!



Okay saya tahu agak buruk (memang buruk saya tahu isk..isk) jadi awak semua boleh gelakkan saya..



p/s: Ini adalah tulisan tangan kiri saya pada percubaan pertama.. Dan saya malas nak buang banyak kertas jadi saya selitkan juga disini.. Haha Kelly dan Lady + husband Lady punya tulisan cantek!! bye..


4 saja yang sudi komen:

Lady of Leisure said...

hehehe.... comelnya... tulisan kecik2 n tersusun...
lady punya kecik besar hihihi...

KELLY910 said...

wah.. thanx coz sudi meluangkan masa buat tag ni ye... tulisan kelly mana ada cantik.. muahahha..

ain.suliman said...

bila perhatikan macam ombak lah tulisan buruk saya tu

fisa othman said...

wave...hehehe...ok lagi kot dari fisa punya...p lom sempat wat lagi...;)

Post a Comment