Jan 14, 2010

Oh That's Cute!!

Teruja! Teruja!!

Oops lupa.. Assalamualaikum semua!! Macam mana pagi anda hari ini??

Haha.. Pagi ni saya amat teruja untuk beritahu semua tentang berita baik ni.. Nak tahu? Nak tak??
Okay.. Abang saya baru mulakan bisnesnya iaitu baju kanak-kanak yang alamak soooo cute!! Tak sabar nak grab satulah sebab confirm tak ada delivery post (saya ambil sendiri!!)

So antara baju yang saya sooo fall in love is yang ini




RM26


Siapa nak dia didatangkan dengan beberapa saiz untuk pilihan semua

:: AVAILABLE SIZE ::

12-18m
18-24m
2y
3y
4y
5y


So apa tunggu lagi!! Boleh masuk ke sini okay.. Semua baju cantik-cantik belaka.. Oh lupa nak bagitahu abang saya duduk di Putrajaya Presint 9. So siapa yang berdekatan sana boleh ambil sendiri.. Harus letak link ni dalam ratuhati.com ni. haha..

Wassalam..

0 saja yang sudi komen:

Post a Comment