Jan 28, 2010

Kenapa Emosional eh?

Salam semua..


Saya pasti setiap dari anda pernah mengalami situasi ini. Yang mana MUNGKIN ada sesetengah perkara itu ada sedikit kesilapan (bukan besar sangat pun) kira kesalahan tu sekecil kuman atau pun macam seekor semut hitam yang sibuk berkerumun bila ade air manis setitis jatuh di atas meja.. ataupun kesilapan yang mungkin tidak disengajakan. Tapi kena marah macam awak buat kesalahan besar sangat ibaratnya macam seekor gajah yang berang yang ganas yang amukannya bisa mencuakkan semua pengunjung zoo. Okay over tau!! Haahaa panic tak korang.. Mesti korang macam tertanya-tanya ape bende alahnya kesalahan yang boleh membuatkan seseorang tu emosional kan..kan..hehe


(Sila sediakan kanta pembesar ataupun sila tukar kaca mata anda kepada power 200)

Okaylah kesian tengok korang meh saya cerita ok. Saya nak ambil cuti. Tapi (sotfware berkenaan *tak boleh bagi detail*) saya tak function macam orang lain punya. Saya tak tahu sebabnya kenapa jadi macam ni. Jadi saya isi borang. Simple je. Bila bos dah luluskan cuti saya hantar borang tu ke pihak yang sepatutnya. Jadi di sinilah bermulanya insiden itu. Saya tak tahu kenapa saya disalahkan sebab software saya tak function. Macam-macamlah keluar rasa ketidak puasan hati itu pada saya. Yang saya rasa pelik amat tu kenapa dia emosional sangat eh sebab saya ikut procedure yang betul. Dia malas barangkali (I buat teori sendiri okeh)


Haa pernah tak korang berhadapan dengan situasi yang lebih kurang begini. Adakah memang itu kesalahan saya ataupun memang sikapnya begitu ye? Jadi saya ambil pendekatan pekakkan telinga saja. Senang habis cerita. Jadi apa pula kata anda?




psst:// memang lumrahnya dia begitu. Kami semua masih tak faham kenapa sikapnya begitu. Asyik tarik muka pagi petang siang...malam tak tahu ok.. hehehe..


Patut ke saya buat muka macam baby ni eh??



2 saja yang sudi komen:

me_ica said...

Biase ar tu...mlm die kena marah..siang die marah la pulak kat org lain..saje cari psl mnghilangkan tension die kot..

ain.suliman said...

hehe apa2 pun masih tak faham...i'm not guilty okayyy...

Post a Comment