Jan 7, 2010

Permintaan Hati (episod 2..bhg 6)

“Kakak siap-siap je..Aku nak ajak kau pergi mall ni..Aku nak introduce kau kat Fazrul..Lagipun dia tak sabar-sabar nak jumpa kembar aku ni kak..Dia nak tengok kau sama cun tak dengan aku..Jom lah kak..Aku malu nak pergi sorang-sorang ni..kau teman aku eh kak!!”

“EEewww taknaklah aku..Kau yang nak dating ajak aku buat apa?..Aku nanti jadi pengacau korang je..”bantah Raudhah.

“Aku bukan nak dating lah kak..Kitorang just nak tengok movie jek. Dia pun bawak kawan dia gak. Takkan aku nak pergi sensorang kak..Kak.. Please eh ikut!!”

Raudhah berfikir sejenak..Akhirnya dia mengalah..mahu juga dia melihat rupa Fazrul dari dekat..Macam Awal Ashaari ke?Dalam gambar ada iras-iras..Hehe..Dari apa yang selalu diceritakan Raihana baginya Fazrul bukanlah teruk sangat orangnya. Tapi dia tahu Raihana saja yang lebih-lebih..Dah faham sangat sikap adiknya itu..


0 saja yang sudi komen:

Post a Comment