Jan 11, 2010

Ingin Kekal Comel di Usia 27?

Wah wah.. yang ni memang tak boleh dipertikaikan lagi.. Jom kita praktikkan macam mana cara nak kekal comel di usia 27 tahun pada tahun 2010.
Ehem ehem..mari mulakan sekarang!!
  1. Sentiasa bersyukur dilahirkan sebegini comelnya
  2. Sentiasa senyum
  3. Jarang marah-marah
  4. Dressing apa saja janji nampak cool dan comel
  5. Walaupun sibuk macammana sekalipun masih sudi melayan kawan yang jadi penyibuk haha..
  6. Walaupun marah masih boleh jadi cool ngeh ngeh
  7. Sense of humor dan mudah didekati
  8. Okay dah berpunya titik..

Nak tau tak..nak tau tak siapa orangnya ni? Of course lah My Ling Ling Icahz ngeh ngeh.. My bestfriend ever since tingkatan 5 tau!! Hmm 10 tahun friendship okay. Sweet moments gathering school in August 2009 still in mind. Walaupun sibuk dengan kerjaya masing-masing tapi masih tak lupa nak keep in touch. Sama-sama semangat untuk tulis blog walaupun cuma kami sendiri je yang baca hahaha.. Oh oh kenalkan saya pada blog Hanis. Sama-sama semangat nak buat bisnes tapi tak tau nak jual apa.. kuikui.. Hmm apalagi apalagi.. aha yang terkantoi dengan bos masa curi-curi ym aritu..sorii...

Oh masa kat matriks dapat hadiah harijadi siap pos lagi. Warrgh best-best!! banyak tau sebenarnya lagi lagi time muda-mudi dulu. Uihh dah lama sangat sampai tak ingat apa lagi ni.. Icah kalau kau ingat tolong remind aku..wahaha..tak lupa kisah zaman sekolah masa tahun 2000 (kelakau kelakau yang ni aku tak nak mention kat sini sebab tu rahsia kita..eh eh ko ingat tak ni?10 tahun lepas ni beb)

Haa..Sanggup tau pergi rumah dia ni beraya bawak kereta sorang-sorang walaupun masa tu baru je dapat lesen kereta. Redah je daku.. hehehe.. So sabar tau dia ni sampai sanggup tahan je telinga masa anak saya melalak kat kereta dia sebab nak susu. kew kew..Hahaha okaylah Icah.. Nanti kalau aku ingat lagi aku update k.. Okay adios amigos..

Inilah dia orangnya..hahaha



She is the one yang tak pernah buat saya marah even once in the past 10 years.. Soooo Happy Friendship Ever!!


SWEET REUNION FOREVER

Macam pelik je sebab kami berdua saja yang exicted kat belakang tu


Okay nilah sebahagiannya yang sudi memeriahkan gathering haritu di Glory Beach Resort PD pada 17 dan 18 August 2009.





2 saja yang sudi komen:

icahz said...

wah...wah..im *blushing* rite now..ngeh..ngeh..

correction: ko yg telalu penyabar smpai aku tak berjaya buat ko marah...serious!=)

thank u for being 'the best' friend ever..(claps..claps!)..

ain.suliman said...

huar huar..ye ol ol je dia ni..psst!! jangan percaya cakap dia okeh!

Post a Comment