Jan 21, 2010

Why I like It longer

Why I like It longer

"Why I like It Longer". Kalau rujuk kamus dewan bahasa tajuknya berbunyi kenapa saya suka lebih panjang.. haa!! Tak boleh sebut dalam bahasa melayu.. Double meaning tahu. Jadi saya lebih rela disebut dalam bahasa inggeris sahaja iaitu Why I like it longer tapi versi Melayu..

Kenapa LG’s new Chocolate phone (BL40) direka bentuk sebegini panjang? Mungkin hanya R&D mereka sahaja yang tahu tapi kenapa teramat teruja (sudah teramat lagi teruja tahu) untuk memiliki gadget ini.. Maka sebab itu saya terselit/tersibuk/menyibuk di dalam contest ini.

Merujuk Iklan Nuffnang handphone ini didatangkan dengan '5.0 Mega Pixel camera this fully touch screen phone with multi touch function features LG’s proprietary S-Class UI' oh manalah tak interested sebab handphone sedia ada tidak ada function touch screen maka terlebih teruja untuk melalui satu pengalaman mempunyai handphone touchscreen.(Sah sah jakun) Siapa tahu jakun tu apa sila angkat tangan. Haha..

Oleh sebab kepanjangan itu maka handphone ini mempunyai 'amazing 4-inch widescreen with crystal clear HD resolution'. Apabila melihat paparan pada skrinnya seakan berada di panggung wayang milik diri sendiri sambil menikmati filem yang menarik tanpa perlu beratur membeli tiket untuk menyaksikan filem kesayangan. Dan di sebelah tangan yang satu lagi memegang chocolate Cadbury yang enak dan lazat tanpa gangguan.. Fuh!! Best sangat..

Atas sebab faktor yang sama iaitu panjang dan seksi sebab bila masuk poket seluar jeans maka seluar pun menjadi ketat lalu ia seksi. Haha.. Tapi lebih menarik jika disimpan didalam handbag dan apabila terdengar bunyi deringan telefon lalu dikeluarkan maka orang sekeliling memandang dengan amat teruja dan mereka pandang sesama sendiri lalu berkata
"What the ***.. She has an LG’s new Chocolate phone yang I minat sangat tu" lalu membuatkan orang disekeliling teramat iri hati dengan saya. Maka ia menjadi teramat seksi yang tidak dapat dibayangkan..

Jadi oleh kerana itu Nuffnang berilah saya peluang untuk memiliki Chocolate phone (BL40) yang amat diidamkan oleh semua Nuffnangers sekalian kerana saya amat teruja melihat kepanjangannya yang Super Awesome itu.. Salam semua..

Inilah LG’s new Chocolate phone (BL40) yang mengujakan semua orang itu.




7 saja yang sudi komen:

me_ica said...

Haha..really cool!ok...takpe..meraban ko aku masih suka nak bace..

ain.suliman said...

haha lawak ar kau.. saje je nak menyibuk haha..

fisa othman said...

hehehe i like it too...;)

ain.suliman said...

Fisa serve nuffnang gak kan.. tak join ke contest ni?

Lady of Leisure said...

cun tuh ...chocolate lagik hehe..

Unknown said...

good luck untuk kamu!
sempga berjaya dapatkan LG coklat neh. ^^

ain.suliman said...

haha amad.. I wish ?? Saja nak menyemak jek.. hehe

Post a Comment