Jan 19, 2010

Special Gift For You

Selamat pagi dan salam semua..

Pagi anda ok kah? Hehe.. Pagi-pagi mesti kena happy supaya mood satu hari akan happy-happy selalu.. Hari ni belum ada assignment lagi yang nak kena buat sebab Cikgu Fisa tak bagi lagi. haha..
Sebenarnya tak sabar nak tunggu kemunculan rumah baru dari my dear fren Icah.. Ayyo lama banget nak tunggu sampai dia publish blog dia tuh... hmm..

Anyway di kala sepi dan sunyi datang bertandang ah sudah... bling* bling* haha (bagi bukak mata sikit) mari kita share apa hadiah yang paling spesel (special) untuk yang tersayang di hari penuh makna yang pernah anda berikan padanya..

Yang sebenarnya saya jarang sangat bagi hadiah sebab saya serius tak tahu nak beli apa. So saya beri seadanyalah.. Jom check it out apa hadiah yang saya pernah bagi pada kesayangan saya..







Taraaaaa


Saya decorate rumah saya macam sambutan harijadi kanak-kanak (tu yang ada belon kat belakang tu) dan bagi sejambak bunga..lalu berdiri tegak seperti mahu menyanyikan lagu Negaraku.. hahaha

DAN

Jalan-jalan

Genting Highland (saja nak tunjuk warna baju sama colour dengan bunga segar)

DAN





Beritahu yang saya sudah berbadan dua!!! hahhahaaahhahah

Mesti itu hadiah yang paling special untuk si dia... dah bye korang...


Wassalam


2 saja yang sudi komen:

uki said...

kak en..are u pregnant?

ain.suliman said...

haha lawak..ni cerita 2 tahun lepas ar.. dalam perut tu Naufal ekekek

tahun lepas tak bagi pape sebab tak ingat..muaahaha

Post a Comment